Klubbdugnaden
Forfatter: Sigurd Klippenberg
07. november 2025
Da starter vi sesongen 25/26 med papirdugnad. Været har tatt isen, men den bør snart være klar så alle lag begynner med trening og kamper. Som alle andre har Ullevål Bandy økte kostnader. Vi prøver å gi et godt tilbud til alle, men det koster. Alt kan ikke dekkes inn med frivillighet. Klubben har stor forståelse for at det kan bli mye dugnad når klubben trenger inntekter. De generelle økonomiske tidene vi har, gjør at sponsormidler fra næringslivet sitter litt lengre inne enn tidligere år. Derfor er videreføringen av dugnader viktig for å holde presset på økte trenings- og medlemsavgifter nede. Hvis klubben skal komme seg gjennom denne økonomiske tiden, trenger vi at alle medlemmene bidrar. Vi oppfordrer alle til å selge/kjøpe min. 4 produkter hver. Husk at 50% av fortjenesten går inn i lagkassen!
Salgsperiode: 7/11 – 24/11
Slik gjør du:
1.Registrer degpå dennelinken: https://www.dugnaden.no/minesider/RATIDA
2. Fyll inn dine kontaktopplysninger. En personlig linkkommer til å bli sendt til deg på mail/sms
3.Dellinken/webshopen du så får tilsendt påfacebook,instagram,mailellersmsså kjøper dinekunder produktene sine direkte av deg. Du får melding hver gang det er gjort et kjøp.Klikk på «delwebshop» å ta ut din personlige salgskatalog.Du skal også brukelinkentil å registrere og kjøpe de produktene du selger i tillegg til webshopen.
4.Hentested: Parkeringsplassen ved klubbhuset/Bergbanen.
5.Utlevering:Torsdag27.novemberkl. 18.00-20.00.
NB! Varene må hentes denne dagen da vi ikke har kapasitet til lagring.
For deg som selger
Slik gjør du det:
1.Klikk på gruppekoden foran på arket.
2.Fyll inn dine kontaktopplysninger. Velg gjerne navnet på barnet/spilleren.
3.Har du barn på flere lag velger du lag på nytt.
4.En personliglinkkommer til å bli sendt til deg påmail/sms. Dette er dinwebshopsom du kan dele påf.eksfacebook,mailellersmsmed venner og kjente. Du får også en QR kode som kundene kan skanne med kamera om du vil ta en runde i nabolaget f.eks.
Du kan også printe ut ditt eget ark.
5.Kundene kan da selv gå inn og kjøpe sine produkter direkte. Bestillinger du har fått i tillegg til webshopen legger du inn og kjøper selv. Husk å ta betalt av disse kundene,f ekspå Vipps. Husk også å kjøpe til eget bruk!
6.Siste frist for kjøp er senest:
mandag 24.11 kl.24.00
7.Hent varene på avtalt sted og lever de ut til dine kunder.